Overslaan en naar de inhoud gaan

Mediabrands benoemt Sander Kraan tot head of emerging media

'De mogelijkheden om traditionele mediavormen zoals out of home, radio en tv digitaal in te kunnen kopen hebben een enorme vlucht genomen.'
Sander Kraan
Sander Kraan

Mediabrands heeft een taskforce aangesteld die zich over al zijn labels heen richt op de groei en ontwikkeling van emerging media. Sander Kraan (Matterkind) is aangesteld als head of emerging media.

related partner content for mobile comes here

Mediabrands heeft 2021 benoemd tot het jaar van emerging media. Waarbij de belangrijkste boodschap is dat je emerging media als kanaal op zich zou moeten zien om het maximaal te kunnen benutten. 'De mogelijkheden om traditionele mediavormen zoals out of home, radio en tv digitaal in te kunnen kopen hebben een enorme vlucht genomen. Te vaak ziet Mediabrands dat emerging media wordt ingezet in plaats van traditionele media. Dit terwijl er zoveel mogelijkheden zijn om deze ogenschijnlijk verschillende werelden bij elkaar te brengen', zegt Kraan.

'Door het toevoegen van data kunnen er slimme oplossingen worden bedacht waarmee bijvoorbeeld ingekocht wordt op het stimuleren van footfall. Dit soort oplossingen zorgen ervoor dat emerging media ook voor lower funnel campagnes interessant is geworden.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in