Overslaan en naar de inhoud gaan

Longfonds start vervolgcampagne: Laat kinderen vrij ademen

Campagnestijl binnen Geef Adem-thema hetzelfde gebleven.
Longfonds - Sem
Longfonds - Sem
© Joe Public
Longfonds - Sem
Longfonds - Sem
© Joe Public

Het Longfonds start een nieuwe campagne tijdens de collecteweek om de mensen op te roepen kinderen te helpen om vrij te ademen. De campagne, ontwikkeld door Joe Public, bouwt voort op het vorig najaar geïntroduceerde thema Geef Adem. Volgens Joe Public is de campagnestijl ook hetzelfde gebleven doordat die ‘mee-ademt’ in cameravoering, montage, grading en geluid.

related partner content for mobile comes here

In de commercial is een hoofdrol weggelegd voor de 7-jarige Sem, die vanwege zijn astma vaak niet kan meedoen met activiteiten, zo blijkt uit de video. 

De campagnevideo

Longfonds - Laat kinderen vrij ademen

Campagne-uitrol

De campagne wordt uitgerold via online video, radio, print en in een bijlage van dagblad Trouw.

Lees ook: ‘Vrij ademen is niet vanzelfsprekend’

Credits

Klant: Longfonds

Bureau: Joe Public Take-Away Advertising.

Verantwoordelijk bij klant: Brenda van Moerkerk, Baukje Stam, Marlien Scheffer

Regisseur: Colin Huijser

DOP: Rutger Storm

Edit: MRTN - Jorien Voogt

Muziek: MacLoud - Wouter D. Snel

Geluid: MacLoud - Robin Schlösser

Online: Captcha - Alysha Distelbrink

Grading: Captcha - Qianwei Tong

Productie: Jacqueline Castricum

Bureau: Joe Public

Creatie: Mats Wilke, Ruben van Dijk, Marcel Hartog

Strategie: Sanne Nobel

Account: Rosalieke Mulder

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in