Overslaan en naar de inhoud gaan

Lidl strikt Rafael van der Vaart voor EK-campagne

Sparen voor outfits die zó oranje zijn, dat ze ‘fluoranje’ mogen heten.
Van der Vaart verblindt Duitse supporters met zijn feloranje outfit
Van der Vaart verblindt Duitse supporters met zijn feloranje outfit
© Lidl
Van der Vaart verblindt Duitse supporters met zijn feloranje outfit
Van der Vaart verblindt Duitse supporters met zijn feloranje outfit
© Lidl

Een kleine maand voor de start van het EK rolt supermarkt Lidl zijn oranjecampagne en bijbehorende spaaractie uit: ‘Kom in actie en spaar voor een Fluoranje EK-outfit!’ De kleurige kleding – inclusief onvermijdelijke oranje badslippers – worden in de televisiecommercial getoond door voormalig international Rafael van der Vaart.

related partner content for mobile comes here

Spaar voor een fluoranje EK-outfit, alléén bij Lidl!

BMW winnen

Van der Vaart is is behalve in de commercial ook te zien in bushokjes, online uitingen, diverse social video’s en een EK-krant die Lidl in heel Nederland verspreidt. De campagne is ook op de radio te horen.

Stukje balcontrole
Stukje balcontrole Lidl

Onderdeel van de sociale-media-campagne zijn onder meer de verhalen van twee fanatieke Oranjesupporters ‘die het wel heel bont maken’. Lidl koppelt ook nog een winactie aan de campagne. Daarmee kan een oranje BMW gewonnen worden. Zie tag-on hieronder.

Spaar voor een fluoranje EK-outfit, alléén bij Lidl!

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in