Marloes Scheffers krijgt creatieve leiding bij Weber Shandwick Nederland
Weber Shandwick Nederland heeft Marloes Scheffers aangetrokken als zogenoemde executive creative-director. In deze rol krijgt ze de leiding over het creatieve proces voor nieuwe en bestaande klanten als Blue Band, Opel, Unilever, Oatly en Philips TV & Sound.
Ook maakt Scheffers deel uit van de Europese ‘creative community’ van Weber Shandwick en draagt ze bij aan de verdere groei en creatieve ontwikkeling van het kantoor binnen Europa.
Vacatures
Accountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaMarloes Scheffers heeft ruim 14 jaar ervaring in de creatieve sector in binnen- en buitenland. Als creative lead werkte ze bij diverse toonaangevende bureaus aan verschillende nationale en internationale campagnes die gebouwd zijn op vrije publiciteit. Ze ontwikkelde onder andere concepten voor merken als Renault, Interpolis, Pfizer, Shell, Nike en KLM.
Hafida Abahai, ceo Weber Shandwick Nederland, zegt dat de komst van Scheffers de creativiteit van het bureau naar een hoger niveau tilt. ‘Hiermee bouwen we verder aan onze positionering als strategisch en creatief bureau.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid