Overslaan en naar de inhoud gaan

Marloes Scheffers krijgt creatieve leiding bij Weber Shandwick Nederland

Ze heeft ruim 14 jaar ervaring in de creatieve sector in binnen- en buitenland.
Marloes Scheffers
Marloes Scheffers
Marloes Scheffers
Marloes Scheffers

Weber Shandwick Nederland heeft Marloes Scheffers aangetrokken als zogenoemde executive creative-director. In deze rol krijgt ze de leiding over het creatieve proces voor nieuwe en bestaande klanten als Blue Band, Opel, Unilever, Oatly en Philips TV & Sound.

related partner content for mobile comes here

Ook maakt Scheffers deel uit van de Europese ‘creative community’ van Weber Shandwick en draagt ze bij aan de verdere groei en creatieve ontwikkeling van het kantoor binnen Europa.

Marloes Scheffers heeft ruim 14 jaar ervaring in de creatieve sector in binnen- en buitenland. Als creative lead werkte ze bij diverse toonaangevende bureaus aan verschillende nationale en internationale campagnes die gebouwd zijn op vrije publiciteit. Ze ontwikkelde onder andere concepten voor merken als Renault, Interpolis, Pfizer, Shell, Nike en KLM.

Hafida Abahai, ceo Weber Shandwick Nederland, zegt dat de komst van Scheffers de creativiteit van het bureau naar een hoger niveau tilt. ‘Hiermee bouwen we verder aan onze positionering als strategisch en creatief bureau.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in