Overslaan en naar de inhoud gaan

Bolsius kiest voor Initiative

Het kaarsenmerk verbreedde recentelijk het aanbod en zocht een strategische partner voor de meest effectieve mediamix.
Bolsius
Bolsius

Bolsius brengt zijn on- en offline media-activiteiten vanaf april dit jaar onder bij Initiative. Het kaarsenmerk wil de komende jaren zijn assortiment nog steviger op de kaart zetten. Bolsius verbreedde recentelijk het aanbod van kaarsen met vernieuwende geurproducten.

Bolsius was op zoek naar een mediapartner om de verschillende producten 'met aandacht voor overlap én onderscheid in de verschillende doelgroepen' te positioneren.

related partner content for mobile comes here

Renee van Rens, brand experience manager Bolsius: 'Met Initiative kiezen we een strategische partner die ons gaat helpen in de keuze van de meest effectieve mediamix. Doorslaggevend is de frisse kijk op traditionele- en digitale media, met de juiste (content)partnerships om onze communicatiedoelstellingen en (inter)nationale ambities te realiseren.'

Initiative stond in 2020 bovenaan de lijst van COMvergence als het gaat om new business omzet.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in