Campagnes NVWA doet onderzoek naar campagne van tabaksgigant Philip Morris Producent van rookwaar vindt dat Nederlanders ‘recht hebben op informatie' over rookvrije alternatieven die het concern heeft ontwikkeld.
Partnerbijdrage Podcastserie van Amp.Amsterdam over werken in coronatijd In de podcastserie Het Nieuwe Werken delen sleutelfiguren uit de creatieve industrie hun visie op de digitale werkvloer
Bureaus Peter van Rij en Martijn van Marle ruilen Accenture Interactive in voor DDB Unlimited Duo wil weer terug naar de volledige creativiteit. 'Dit is een beetje thuiskomen'.
Campagnes BMW showt auto van de toekomst met een historisch foutje Wie aan wereldwijde branding doet, heeft veel cultureel en taalkundig onderzoek te doen. Anders gaat het zomaar mis.
Bureaus Noshirt kiest voor UM De samenwerking omvat de mediastrategie, planning en -inkoop in Nederland.
Campagnes NVWA doet onderzoek naar campagne van tabaksgigant Philip Morris Producent van rookwaar vindt dat Nederlanders ‘recht hebben op informatie' over rookvrije alternatieven die het concern heeft ontwikkeld.
Partnerbijdrage Podcastserie van Amp.Amsterdam over werken in coronatijd In de podcastserie Het Nieuwe Werken delen sleutelfiguren uit de creatieve industrie hun visie op de digitale werkvloer
Bureaus Peter van Rij en Martijn van Marle ruilen Accenture Interactive in voor DDB Unlimited Duo wil weer terug naar de volledige creativiteit. 'Dit is een beetje thuiskomen'.
Campagnes BMW showt auto van de toekomst met een historisch foutje Wie aan wereldwijde branding doet, heeft veel cultureel en taalkundig onderzoek te doen. Anders gaat het zomaar mis.
Bureaus Noshirt kiest voor UM De samenwerking omvat de mediastrategie, planning en -inkoop in Nederland.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid