Overslaan en naar de inhoud gaan

Podcastserie van Amp.Amsterdam over werken in coronatijd

In de podcastserie Het Nieuwe Werken delen sleutelfiguren uit de creatieve industrie hun visie op de digitale werkvloer
Partner
Ambassadors - Amp.Amsterdam

We offer state-of-the-art solutions in the fields of Design & Animation, Visual Effects, Post Production, Edit, Grading, Sound & Music, Sonic Branding, AI Technology and Creative Automation & Workflow. All housed under one roof with one simple promise: you imagine it, we create it.

Lees meer

 

Lees minder
Podcastserie van Amp.Amsterdam over werken in coronatijd
Podcastserie van Amp.Amsterdam over werken in coronatijd

Het coronavirus dwingt ons op afstand te werken. Wat levert die nieuwe werksituatie op voor de creatieve sector? En: welke kansen en nieuwe mogelijkheden biedt deze bijzondere tijd voor merken en creatieve bureaus? In Het Nieuwe Werken gaan Executive Creative Director Diederik van Middelkoop en Director Business Development & Sonic Branding Sietze Rademaker van Amp.Amsterdam // The Sonic Branding Company, in gesprek met smaakmakers uit de creatieve industrie. In een half uur per aflevering geven CEO’s, (brand) managers en creatieven hun visie op het nieuwe werken en delen hun inzichten.

Voor wie?

Het Nieuwe Werken is interessant voor iedereen in de creatieve industrie en ver daarbuiten. CEO’s, creative directors, brand managers en strategen vertellen hoe ze op een effectieve manier samenwerken in deze tijd, welke ontdekkingen ze deden toen ze verplicht op afstand moesten werken en wat ze meenemen uit deze periode zodra het virus is ingedamd.

Programma

Elke twee à drie weken verschijnt er een nieuwe aflevering van Het Nieuwe Werken. In de eerste vier afleveringen zijn Bas Korsten (Global Chief Creative Officer Wunderman Thompson), Kim Smulders (Creatief Merkstrateeg Interpolis), Reuben Alexander en Maarten Boer (oprichters Buutvrij) en David Snellenberg (ECD/founder Dawn) te gast.

Ze praten over de volgende onderwerpen:

Bas Korsten (Wunderman Thompson) Afstand en gevoelde afstand: hoe de pandemie werknemers op afstand juist meer bij elkaar brengt.   Kim Smulders (Interpolis) Het belang van non-lineair werken en efficiëntie bij werken op afstand.   Reuben Alexander en Maarten Boer (Buutvrij) Kansen creëren tijdens corona en het belang van communicatie in één ruimte.   David Snellenberg (Dawn) De coronacrisis doorvertalen naar proposities en het belang van muziek in reclame.

Luisteren

De afleveringen zijn te beluisteren via Spotify, Stitcher, Apple Podcasts en de andere bekende kanalen.

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Partner
Ambassadors - Amp.Amsterdam

We offer state-of-the-art solutions in the fields of Design & Animation, Visual Effects, Post Production, Edit, Grading, Sound & Music, Sonic Branding, AI Technology and Creative Automation & Workflow. All housed under one roof with one simple promise: you imagine it, we create it.

Lees meer

 

Lees minder
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in