Overslaan en naar de inhoud gaan

Jopen wil met 'Open-bier' samen proosten op een nieuwe ronde

Met verschillende smaakcampagnes en outdoor-events trapt de brouwerij af met het brouwen van nieuw modern bier.
Jopen
Jopen

Bierbrouwerij Jopen wil vooruitlopend op verdere versoepeling van alle (horeca-)maatregelen een bier brouwen van en voor alle Nederlanders. Het biertje krijgt de toepasselijke naam Open, aldus de Haarlemse brouwer, die heel Nederland oproept mee te doen het brouwsel te creëren.

related partner content for mobile comes here

Jopen viert met verschillende campagnes dat Nederland weer stapje voor stapje van het slot gaat en dat mensen weer een connectie kunnen maken. 'Wanneer dat weer kan en wanneer dat weer mag', stelt de brouwer. Met verschillende smaakcampagnes en outdoor-events trapt de brouwerij af met het brouwen van nieuw modern bier. 

‘Samen proosten we weer op een nieuwe ronde, nieuwe connecties, nieuwe mogelijkheden en nieuwe smaken’, zegt Lydian Zoetman, Commercieel Directeur Jopen, 'maar dan met het nieuwe bier 'OPEN'. Bedacht door Nederland, gebrouwen door Jopen, voor iedereen.' Michal Rabiej, Head of Marketing vult aan: ‘Bier is van oudsher als geen ander in staat persoonlijke connectie tussen mensen te verrijken.'

Jopen
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in