Overslaan en naar de inhoud gaan

AutoFirst na bureaupitch naar Abovo Maxlead

Mediabureau wordt verantwoordelijk voor concept, de creatie, mediastrategie, en inkoop en planning van alle traditionele en digitale media.
garage
© 123RF
garage
© 123RF

AutoFirst heeft na een uitgebreide bureaupitch gekozen voor Abovo Maxlead. Het mediabureau wordt verantwoordelijk voor het concept, de creatie, mediastrategie, en inkoop en planning van alle traditionele en digitale media. Met een landelijke above-the-line campagne wil de garageformule zijn 140 aangesloten dealers ondersteunen bij het vergroten van de lokale zichtbaarheid en het aantal leads.

related partner content for mobile comes here

Aanleiding voor de bureaupitch is de ambitie van AutoFirst om binnen vijf jaar zijn landelijk dekkende netwerk naar driehonderd vestigingen uit te breiden. Om dit te realiseren ligt in 2021 de focus op het vergroten van de naamsbekendheid en zichtbaarheid van de keten onder zowel consumenten als garagebedrijven die zich bij de formule willen aansluiten.

Gedurende de bureaupitch viel AutoFirst met name voor 'de creatieve impact in combinatie met een sterk, lokaal georiënteerd, strategisch fundament' van Abovo Maxlead om het merk naar een volgende fase te brengen. 

‘Abovo Maxlead slaagde erin om een performance gedreven aanpak te presenteren, waarbij above-the-linemedia naadloos aansluiten op de digitale inzet’, zegt Rogier Roet, manager marketing bij AutoFirst. ‘Alle autobedrijven die bij AutoFirst zijn aangesloten, zijn herkenbaar aan dezelfde professionele uitstraling. Om ze hierbij te ondersteunen helpen we ze al bij de regionale online en offline marketing en zijn we als formule erg actief op sociale media. Daarbij hanteren we op Facebook en Instagram vooral een lokale insteek. Door nu landelijk extra gas te geven met de marketing willen we de naamsbekendheid vergroten, iets waar de lokale ondernemer weer van profiteert.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in