Overslaan en naar de inhoud gaan

Eerste influencer campagne op Digital Out-of-Home schermen

Samenwerking Exterion Media met styliste/influencer Lonneke Nooteboom en merk Sensai.
Lonneke - influencer DOOH
Lonneke - influencer DOOH

Exterion Media is een samenwerking begonnen waarmee influencermarketing voor het eerst naar digital-out-of-home (DOOH) wordt gebracht. De samenwerking is de start van het nieuwe concept ‘Favorites by’ van Exterion Media.

Merken kunnen dit concept inzetten in aanloop naar speciale dagen als Black Friday en feestdagen. Hierbij tonen influencers hun favoriete producten ook op DOOH. Met Moederdag in het vizier trapt styliste/influencer Lonneke Nooteboom (145.000 volgers) af met haar favoriete producten van Sensai. De campagne is verder in samenwerking met 1AM Agency.

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in