Verslag kennisontbijt Identiteit
B2B Marketing: groter en misschien wel interessanter dan B2C, maar onderbelicht. In de rubriek: "WorkingMonday" geven diverse smaakmakers in B2B Marketing hun visie op hun vakgebied. Dit keer vragen we het Danny Pieters, Manager Marketing en Sales (B2B) GDF SUEZ Energie Nederland.
Het vak van de marketeer verandert in razend tempo. In deze rubriek "WorkingMonday" geven diverse koplopers in het marketingveld hun visie op de toekomst van de marketeer. Dit keer vragen we het Diederik Slob, Head of Outreach Programs van Nyenrode Business Universiteit.
Het vak van de marketeer verandert in razend tempo. In deze rubriek "WorkingMonday" geven diverse koplopers in het marketingveld hun visie op de toekomst van de marketeer. Dit keer vragen we het Frank Basters, marketing manager bij adidas.
Het vak van de marketeer verandert in razend tempo. In deze rubriek "WorkingMonday" geven diverse koplopers in het marketingveld hun visie op de toekomst van de marketeer. Dit keer vragen we het Marc Scholten, marketing manager van Brand Bier bij Heineken.
Het vak van de marketeer verandert in razend tempo. In deze rubriek "WorkingMonday" geven diverse koplopers in het marketingveld hun visie op de toekomst van de marketeer. Dit keer vragen we het Niels Grootenboer & Ramona van Zuylen van HJ Heinz B.V.
Het vak van de marketeer verandert in razend tempo. In deze rubriek "WorkingMonday" geven diverse koplopers in het marketingveld hun visie op de toekomst van de marketeer. Dit keer vragen we het Martijn Arets; spreker en schrijver van het boek 'Brand Expedition'.
Vandaag, op 10/10, is het voor de vierde keer de Dag van de Duurzaamheid. Duurzaamheid is niet meer weg te denken. Maar wat kunnen marcom professionals nu met duurzaamheid? Dat vragen we aan Arjan Gundlach, sinds 2006 in bedrijven actief in de combinatie van marketing(communicatie), innovatie en duurzaamheid. Hij ziet in duurzaamheid veel kansen voor marcom professionals.
Het vak van de marketeer verandert in razend tempo. In deze rubriek "WorkingMonday" geven diverse koplopers in het marketingveld hun visie op de toekomst van de marketeer. In deze editie Arno Lubrun, countrymanager Facebook Benelux, over hoe je als marketeer Facebook gebruikt voor business.