Marketinggoeroe ontvangt eredoctoraat Erasmus Universiteit.
Speciaal lagerbier gebrouwen met een 'moedergist' uit Patagonië
Nieuwe programmatic tradingdesk moet automated mediaplanning en -inkoop in Azië-regio naar hoger plan brengen.
Dorkas Koenen (Essent) is jurylid Marketing Talent of the Year, voor de Dutch Marketing Awards.
Drie vragen aan Marc van Eck, voorzitter van de hoofdjury van de Dutch Marketing Awards.
Zo komt naar voren uit de Facebook DJ Monitor 2015.
De omzet van de Nederlandse winkels groeide met 8,39% in 2015.
KLM, trends en logo's.
Consumenten zien wat er allemaal al mogelijk is en willen dat thuis ook.
Verkoop kan 40 tot 45 miljoen euro opleveren.
Een verzameling van de vreemdste kerstadvertenties ooit gemaakt.
Na V&D en Macintosh derde retailer in de problemen.
Microsoft heeft zakelijke communicatie-app Talko overgenomen.
Autofabrikant meet onder andere de ‘algemene indruk’.
Reden: per 1 januari 2016 treedt de meldplicht datalekken in werking.
De Nachtwacht zou als merk ‘te ingewikkeld’ zijn.
Webwarenhuis wil merkbouw beter borgen binnen organisatie.
Geld wordt gebruikt om Nederlandse golf te verjongen en vernieuwen.
Het vliegveld wil meer halen uit big data, onder meer voor predictive maintenance
Vanaf januari 2016 vormen Margret Schuit en Rein Wiendels samen de directie van GfK in Nederland.