GfK wijzigt organisatiestructuur en benoemt nieuwe directie

Vanaf januari 2016 vormen Margret Schuit en Rein Wiendels samen de directie van GfK in Nederland.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

GfK Intomart B.V. uit Hilversum en GfK Panel Services Benelux B.V uit Dongen worden vanaf januari 2016 ondergebracht in GfK Netherlands B.V.

Margret Schuit en Rein Wiendels vormen vanaf dat moment gezamenlijk de directie van beide BV’s, die wel gevestigd blijven op drie verschillende locaties (Dongen, Hilversum en Amstelveen).

In Nederland bestaan vanaf januari 2016 twee juridische entiteiten: GfK Netherlands B.V. en GfK Retail & Technology Benelux B.V.

Paul van Niekerk is benoemd tot Regional Lead Audience Measurement & Insights (AM&I) voor de regio South West Europe. In deze rol zal hij zich volledig gaan richten op de regionale ontwikkeling en groei van Audience Measurement. “In Nederland hebben we de afgelopen jaren veel belangrijke innovaties doorgevoerd op het gebied van Audience Measurement. Ik ga de kennis en ervaring die we hier hebben opgedaan, nu inzetten om ook in de andere landen binnen Zuid West Europa AM&I verder te ontwikkelen” aldus Van Niekerk.

In Nederland start Liesbeth Nekkers als Head of Audience Measurement & Insights. Zij zal samen met de nog aan te trekken Industry Lead Media & Entertainment, alle mediabelangen van GfK gaan behartigen.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie