Het blog van Diederik Broekhuizen is het best gelezen blog van 2015.
Hij analyseerde in juni waarom KLM het zo goed doet op sociale media en komt tot 10 redenen:
1. 10 redenen waarom KLM op social media tot grote hoogte stijgt
Naast inhakers en een timeline die teruggaat tot 1919, is KLM met name erg gevat en dat levert vaak hilarische reacties op.
Maar ook de twee blogs van trendwatcher Hilde Roothart waren zeer populair. In de eerste beschrijft Roothart aan de hand van de trendcirkel welke maatschappelijke ontwikkelingen aan de basis staan van de megatrends die ons leven bepalen:
2. Maatschappelijke trends voor de toekomst
En beschrijft ze in onderstaande blog de belangrijkste trends voor het komende jaar, met als grootste thema: moraal...
3. De 7 trends voor 2016
Logorelletjes doen het altijd goed bij de lezers van Marketing Online. De blog vam Roel Stavorinus kon rekenen veel aandacht:
4. Veel commotie rondom het nieuwe logo van Zeeland - Roel Stavorinus
En als laatste de blog van Armijn Woudman, over 'Den Gulden driehoek der Design':
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!