The App Book: een oud en nieuw boek
Dit boek is een combinatie van oude en nieuwe media. Het is een echt, tastbaar boek, maar het werkt met een app die reageert op de geschreven interviews in het boek. Je plaatst een iPhone in het midden van het boek, zo vormt het een onderdeel van de pagina’s. Het verduidelijkt of vult de artikelen aan met bijvoorbeeld filmpjes. Het YouTube-filmpje hieronder laat zien hoe het werkt.
The Book App gaat over de voortdurende behoefte aan innovatie om met de uitdagingen en kansen van de komende tien jaar om te gaan. Mensen als Rem Koolhaas, Onno Ruding en Boris Veldhuijzen van Zanten komen aan het woord over zakelijke ontwikkelingen en sociale thema’s die de komende 10 jaar zullen gaan spelen en geven tips en adviezen hoe bedrijven zich staande kunnen houden in de wereld met alle snelle ontwikkelingen.
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen Huis
Het boek is verschenen naar aanleiding van het tienjarige bestaan van Accenture in Nederland.
Fitzroy Amsterdam heeft het concept bedacht en ontwikkeld.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid