Overslaan en naar de inhoud gaan

Accenture deelt 11 Innovation Awards uit

Vorig jaar was er nog een overall winnaar van de Accenture Innovation Awards: crowdfunding-uitgeverij TenPages.com. Dit jaar was de opzet…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Vorig jaar was er nog een overall winnaar van de Accenture Innovation Awards: crowdfunding-uitgeverij . Dit jaar was de opzet een stuk groter en kenden alle 5 de categorieën een eigen jury- en een publieksprijs.

related partner content for mobile comes here

De organisatie van de Innovation Awards lijkt ieder jaar weer anders. Er waren dit jaar maar liefst 1250 inzendingen, dus de organisatie had van te voren al flink lopen schiften in enkele voorrondes. De categorieën hadden dit keer echter allemaal een eigen zaaltje in het RAI Elysium, en in iedere categorie werden winnaars uitgeroepen.

Ik kwam uiteindelijk terecht in het zaaltje Media, Communicatie en High Tech. Daar won Repudo de juryprijs. is een app waarmee consumenten en merken (digitale) objecten op straat kunnen achterlaten en vinden. Volgens Repudo creeer je hiermee schaarste, en dat biedt weer leuke mogelijkheden voor merken. De adverteerders weten de start-up steeds beter te vinden, zoals T-Mobile, Heineken, KLM en .

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

, een hele mooie online dienst waarmee leerlingen beter leerstof kunnen opnemen (een combinatie van onder andere mindmapping en slim herhalen), mocht de publieksprijs mee naar huis nemen.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Juryprijzen
(online vermogensbeheer) won in de financiele categorie de juryprijs, (solarleds als aanvulling of vervanging op de openbare verlichting) won die prijs in de categorie Energie. (handig geleend van X-Men: breinaansturing voor mensen met een lichamelijke beperking) won in de categorie Public Health service, net als (je persoonlijke digitale domein). (een milieuvriendelijke printoplossing waarmee je de helft inkt bespaart) won in de categorie Consumer Product & Agri.

Publieksprijzen
De publieksprijzen gingen naar ING Direct Openen in 20 minuten (in 20 minuten een betaalpas, pincode en toegang tot internetbankieren.), (een elektrische motorfiets met woon-werkverkeerbereik), (een clouddienst waarmee organisaties snel zorgapplicaties kunnen ontwikkelen voor hun eigen doelgroep) en (een lichtgewicht brandblusser die met 1 hand gebruikt kan worden).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in