Overslaan en naar de inhoud gaan

Drink je muziek: Drinkify

Muziek en drank: ze horen bij elkaar, niet?
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Zie hier een geestige app: .

related partner content for mobile comes here

Wat doet het? Simpel: je tikt de naam van een artiest in en voilà! Je krijgt er een drinksuggestie bij.

Morcheeba geeft: 'The Morcheeba, 10 oz. Gin. Serve neat. Stir vigorously'

De suggestie is niet altijd een goede match. Als ik Bruce Springsteen intik, krijg ik als keuze: 'The Bruce Springsteen, 6 oz. Cognac. Serve neat.' Ik drink geen cognac :-)

Flogging Molly geeft 'The Flogging Molly, 1 bottle Pinot Noir. Serve at room temperature.'
Pinot Noir! Dat zou Bushmills moeten zijn, of in ieder geval Murphy's of Guinness. Maar wellicht denk ik in stereotypen...
Gelukkig is de suggestie wel een hele fles.

De makers : 'Drinkify automatically generates the perfect* cocktail recipe to accompany any music.
* May not actually be perfect'

Madonna-luisteraars kunnen het beste wodka drinken, met een wortelstokje.

En sociale media zouden sociale media niet zijn als ze online het een niet met het ander zouden verbinden. Dus de muziek-drankcombinatie is te delen via Twitter.
Het idee is leuk.

Achter het concept zitten , platform voor muziekapps voor mediabedrijven en app-ontwikkelaars, de muziekdatabase van en 'wat er nog van onze levers over is.'

Marketingideetje voor Heineken, Bols, Grolsch of Ilja Gort?

Laten we hopen dat er geen lucht van krijgt...

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in