BSUR bij ‘leidende bureaus’


BSUR, StrawberryFrog en Perfect Fools staan in de deze week gepubliceerde uitgave ‘The World’s Leading Independent Agencies 2010’.
De uitgave wordt gemaakt door thenetworkone, met 300 bureaus het grootste netwerk van onafhankelijke bureaus, in samenwerking met vakblad Campaign. Thenetworkone stelt een lijst op van 20 bureaus die zichzelf als leiders in de markt hebben gemanifesteerd. In de uitgave worden de partners of directeuren aan het woord gelaten. Het doel is inspiratie te bieden.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe complete lijst ziet er als volgt uit: Engine Group (UK), StrawberryFrog (USA, NL, BR), Kolle Rebbe (Du), Walker (Zwl, Ch), BSUR (NL), Perfect Fools (Zw, NL, USA), DMG (Ch), Creativeland Asia, IQ Marketing (Ru), Change Integrated (Pl), Jupiter Drawing Room (Za), Grupo W (Me), Fischer + Fala! (Br, Po). Volgens thenetworkone is het een non-profituitgave, maar dragen de bureaus wel bij in de kosten. Er wordt gekeken naar prijswinnende bureaus of bureaus die op een andere manier de toon hebben gezet.
Julian Boulding van thenetworkone noemt een aantal voorbeelden: ‘Fischer is het enige onafhankelijk bureau in Zuid-Amerika dat erin is geslaagd een netwerk op te zetten. En Engine heeft in Groot-Brittannië 600 man van 12 verschillende bedrijven onder één dak gebracht om een multi-skilled bureau van de toekomst neer te zetten.’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid