Overslaan en naar de inhoud gaan

Eyeworks neemt Advance over

Eyeworks heeft het Nederlandse crossmediabedrijf Advance overgenomen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De overeenkomstom de toetreding van Advance tot de Eyeworks Groep officieel te maken, is inmiddels getekend. Advance richt zich op de ontwikkeling en exploitatie van interactieve platforms, veelal in nauwe samenwerking met adverteerders. Het bedrijf is vooral bekend van de concepten Stay or Go, Volgens Mama, Verjaardagsalarm, Word Ik Rijk en Je Echte Leeftijd. Oprichter en creatief directeur Frans de Vries en mededirecteur Theo Dirksen blijven de directie voeren van het bedrijf. Vorig jaar kwam het bedrijf in opspraak toen bekend werd dat het College Bescherming Persoonsgegevens (CBP) een onderzoek instelde naar het gebruik (door Advance) van de persoonsgegevens van 2,2 miljoen Nederlanders. Profielen en mailadressen zouden, tegen de wet, voor reclame-doeleinden zijn gebruikt. Eind vorig jaar was dat onderzoek nog niet afgerond.

related partner content for mobile comes here

Eyeworks-ceo Reinout Oerlemans: 'Advance en Frans de Vries ken ik al sinds de start van Eyeworks. We hebben de afgelopen jaren vaak samen projecten gedaan. Advance is een pionier op het gebied van interactiviteit en heeft in haar bestaan opvallend veel gerealiseerd. Frans ken ik als een rasechte ondernemer die zijn bedrijf tot marktleider op het gebied van interactieve formats heeft weten te brengen. Deze gedrevenheid past zeer goed bij de groep en de kennis van Frans en zijn team is zeer welkom bij ons. Met de komst van Advance kunnen we nu ook de stap maken naar de ontwikkeling en productie van interactieve platforms en zijn we daarmee in staat ook aan deze steeds belangrijker wordende doelstelling van adverteerders en zenders te voldoen.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in