Nieuw dialoogmedia onderzoek DDMA


In samenwerking met de onderzoekspartners 2organize, ANWB Media en Holy Cow worden gedurende drie jaar de consumentvoorkeuren voor dialoogmedia in kaart gebracht. Het onderzoek wordt uitgevoerd door Synovate.
Het onderzoek richt zich drie jaar lang op de branches: charitatieve instellingen, energiemarkt, financiële dienstverlening, horeca/toerisme/recreatie, media en telecom/ICT.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDDMA vindt het van belang juist nu te starten met een dergelijk onderzoek. 'In een tijd waarin de invloed van de consument op de commerciële dialoog toeneemt en het communicatielandschap drastisch verandert, is verbeterd inzicht in de voorkeuren van consumenten voor adverteerders waardevol', zegt Diana Janssen, directeur DDMA. 'In een dialoog wil je de juiste persoon aanspreken op het juiste moment met de juiste boodschap via het kanaal van zijn voorkeur. De onderzoeksresultaten geven onze leden handvatten bij campagneplanning en kanaalkeuze.'
Medio dit jaar worden de eerste resultaten van het Trendonderzoek Dialoogmedia verwacht.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid