Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuw dialoogmedia onderzoek DDMA

Onder de naam Trendonderzoek Dialoogmedia komt DDMA deze maand met een nieuw periodiek onderzoek naar de kanaalvoorkeuren van consumenten…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In samenwerking met de onderzoekspartners 2organize, ANWB Media en Holy Cow worden gedurende drie jaar de consumentvoorkeuren voor dialoogmedia in kaart gebracht. Het onderzoek wordt uitgevoerd door Synovate.

related partner content for mobile comes here

Het onderzoek richt zich drie jaar lang op de branches: charitatieve instellingen, energiemarkt, financiële dienstverlening, horeca/toerisme/recreatie, media en telecom/ICT.

DDMA vindt het van belang juist nu te starten met een dergelijk onderzoek. 'In een tijd waarin de invloed van de consument op de commerciële dialoog toeneemt en het communicatielandschap drastisch verandert, is verbeterd inzicht in de voorkeuren van consumenten voor adverteerders waardevol', zegt Diana Janssen, directeur DDMA. 'In een dialoog wil je de juiste persoon aanspreken op het juiste moment met de juiste boodschap via het kanaal van zijn voorkeur. De onderzoeksresultaten geven onze leden handvatten bij campagneplanning en kanaalkeuze.'

Medio dit jaar worden de eerste resultaten van het Trendonderzoek Dialoogmedia verwacht.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in