Overslaan en naar de inhoud gaan

Remarketing voor AdWords-adverteerders

Google stelt aan alle AdWords-adverteerders een nieuwe dienst beschikbaar: remarketing.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Remarketing moet adverteerders een eenvoudige manier bieden om op effectievere wijze met gebruikers te communiceren. Voor dit doel wordt gebruikgemaakt van informatie over hun eerdere bezoeken aan de website(s) van de adverteerder.

related partner content for mobile comes here

kwam in maart vorig jaar met een betaversie van remarketing. Volgens het bedrijf is het een populaire functie gebleken onder de adverteerders die de functie de afgelopen maanden hebben uitgeprobeerd.

Remarketing gaat als volgt in zijn werk. Stel dat een voetbalclub extra kaartjes overheeft en deze via internet wil verkopen, dan kan de club voor dit doel een codefragment aan de kaartjespagina van de website toevoegen. Vervolgens kan ervoor worden gezorgd dat voor iedereen die deze pagina heeft bezocht relevante advertenties voor kaartjes (bijvoorbeeld last-minute kortingen) worden getoond, terwijl zij websites bezoeken die onderdeel vormen van het Inhoudsnetwerk van Google. Daarnaast kunnen bedrijven advertenties op het Inhoudsnetwerk van Google laten vertonen aan iedereen die eerder hun merkkanaal op heeft bezocht of op hun advertentie op de homepage van YouTube heeft geklikt.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in