Design / 5 NOVEMBER 2013, 12:46:10 Overleven als marketeer in 2020 De wereld verandert. En globalisatie en digitalisering drukken hun stempel op onze wereld. Veranderingen volgen elkaar veel sneller op dan…
Customer Experience / 20 SEPTEMBER 2013, 10:00:20 Gekruist bestek voor het Rode Kruis Er zijn meerdere manier om je bestek na een diner neer te leggen. Het Rode Kruis in Polen heeft daar vorige week een nieuwe variant aan…
Contentmarketing / 18 SEPTEMBER 2013, 09:34:25 Dan Ariely: Iedereen is oneerlijk Een interview met Dan Ariely, onderzoeker in gedragseconomie. Ariely onderzoekt het irrationele gedrag van de mens. Wat is de…
Customer Experience / 13 SEPTEMBER 2013, 14:30:48 Ziekenhuiscommunicatie Prangende zaken? Hanneke Verburg (Winkelman & Van Hessen) schrijft er een brief over. Aan Rocco Mooij, hoofdredacteur van Communicatie. Of…
PR / 13 SEPTEMBER 2013, 14:30:48 Ziekenhuiscommunicatie Prangende zaken? Hanneke Verburg (Winkelman & Van Hessen) schrijft er een brief over. Aan Rocco Mooij, hoofdredacteur van Communicatie. Of…
Contentmarketing / 7 NOVEMBER 2012, 09:14:24 Blauwe Boek aangeboden aan prof. dr. Anne van der Meiden Gisteren is het 1e ex van het Blauwe Boek aangeboden aan prof. dr. Anne van der Meiden. Het handboek PR oftwel Blauwe Boek is een traditie…
Craft / 23 MEI 2012, 08:44:27 Onderzoek banken rond beursgang Facebook Amerikaanse toezichthouders stellen een onderzoek in naar geruchten over banken die vlak voor de beursgang van Facebook negatieve…
Customer Experience / 7 MAART 2011, 15:39:00 Verandercommunicatie en inspirerend leiderschap in één Waarom moet iedereen naar jouw verhaal komen luisteren? ‘Kom vooral als je iemand wilt ontmoeten die haar praktijkervaring en…
Interne communicatie / 19 OKTOBER 2010, 12:49:00 Notebook met Bas Welling/Wefilm Bas Welling van Wefilm geldt samen met zijn broer als een van de grotere talenten die de Nederlandse reclame wereld kent. Recent Cannes nog…
Influencer marketing / 11 OKTOBER 2010, 10:46:00 Crisis-pr 2.0 Workshopleider Charles Huijskens: ‘Een kenmerk van een echte crisis is dat het ondenkbare gebeurt. Dat kun je niet voorkomen. Maar als…