Overslaan en naar de inhoud gaan

Crisis-pr 2.0

Workshopleider Charles Huijskens: ‘Een kenmerk van een echte crisis is dat het ondenkbare gebeurt. Dat kun je niet voorkomen. Maar als…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Of het internet in moderne woordvoering belangrijker is dan de traditionele media? Ik zou zeggen: ten minste even belangrijk. Maar zonder de oude media (krant, radio en tv) gaat het niet. Aan de andere kant: wie het internet en de sociale media verwaarloost, dweilt met de kraan open.
Eerste stap bij een crisis? Het zoeken naar een antwoord op die ene, cruciale vraag: hoe komen we zo snel mogelijk van een reactief scenario naar een aanvallend speelplan? Hoe komen we weer aan de bal? Hoe krijgen we het initiatief terug en hoe zorgen we ervoor dat we onze eigen agenda weer zelf kunnen bepalen. Dit omslagpunt is altijd voor de media en de buitenwereld het sein dat de crisis onder controle is.’

related partner content for mobile comes here

Charles Huijskens geeft 11.november de sessie 'Crisis-pr 2.0' op het congres . Burning Ice.
Voor meer informatie:

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in