Overslaan en naar de inhoud gaan

Galjaardprijs 2010 naar Hulpverleningsdienst Groningen, Almere of Justitie

Hulpverleningsdienst Groningen, de gemeente Almere in samenwerking met bureau Tekst met Effect, en het ministerie van Justitie zijn…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Hulpverleningsdienst Groningen nomineerde zich met het de campagne ‘Je hebt meer in huis dan je denkt!’ Met deze pay-off heeft de Hulpverleningsdienst in februari 2010 met succes campagne gevoerd. Doel van de veiligheidscampagne: inwoners van de provincie Groningen stimuleren hun noodpakket aan te vullen en het vergroten van het risicobewustzijn.

related partner content for mobile comes here

De campagne ‘Taalmere’ van het bureau Tekst met Effect en de gemeente Almere kiest voor heldere communicatie met de burger. De campagne moet ervoor zorgen dat ambtenaren zó schrijven dat de burger brieven, formulieren, beschikkingen enz. direct begrijpt. De doelstelling ‘Ik moet ervoor zorgen dat mijn lezer mij begrijpt. En, daar heb ik zelf baat bij!’ is behaald. Met ‘Veilig internetten’ (foto) wil het ministerie van Justitie via preventie en opsporing cybercrime en met name misbruik van persoonsgegevens bestrijden. ‘Je denkt anoniem te zijn op internet, maar je bent het niet’ is in de campagne vertaald naar diverse massamedia.

De jury reikt op 14 oktober naast een vakprijs ook een publieksprijs uit. De aanwezigen bepalen wie van de genomineerden met de publieksprijs naar huis gaat.

De genomineerden zijn gekozen uit in totaal zeventien inzendingen, die zijn te vinden op de van de vereniging.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in