Galjaardprijs 2010 naar Hulpverleningsdienst Groningen, Almere of Justitie
Hulpverleningsdienst Groningen nomineerde zich met het de campagne ‘Je hebt meer in huis dan je denkt!’ Met deze pay-off heeft de Hulpverleningsdienst in februari 2010 met succes campagne gevoerd. Doel van de veiligheidscampagne: inwoners van de provincie Groningen stimuleren hun noodpakket aan te vullen en het vergroten van het risicobewustzijn.
De campagne ‘Taalmere’ van het bureau Tekst met Effect en de gemeente Almere kiest voor heldere communicatie met de burger. De campagne moet ervoor zorgen dat ambtenaren zó schrijven dat de burger brieven, formulieren, beschikkingen enz. direct begrijpt. De doelstelling ‘Ik moet ervoor zorgen dat mijn lezer mij begrijpt. En, daar heb ik zelf baat bij!’ is behaald. Met ‘Veilig internetten’ (foto) wil het ministerie van Justitie via preventie en opsporing cybercrime en met name misbruik van persoonsgegevens bestrijden. ‘Je denkt anoniem te zijn op internet, maar je bent het niet’ is in de campagne vertaald naar diverse massamedia.
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisDe jury reikt op 14 oktober naast een vakprijs ook een publieksprijs uit. De aanwezigen bepalen wie van de genomineerden met de publieksprijs naar huis gaat.
De genomineerden zijn gekozen uit in totaal zeventien inzendingen, die zijn te vinden op de website van de vereniging.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid