Ook reisaanbieder Better Places, Ohra en VVV Cadeaukaart lanceren deze week opvallende campagnes.
Kruidvat won zowel een zilveren als bronzen Effie. Bekijk hier alle twaalf winnaars.
Verder lanceren RIVM (Havas Lemz), Kamer van Koophandel (N=5), ANWB (Fitzroy) en Marktplaats (Happiness) opvallend creatief werk.
De nieuwe campagnes van Škoda, MediaMarkt, Xenos, de KNVB, Dienst Toeslagen en NordVPN op een rij.
Ook Beter Bed, Bolsius, Join for Joy en De Nederlandsche Bank lanceren opvallend creatief werk.
Foodspecialist Olaf van Gerwen deelt bijna-maandelijks het opmerkelijkste werk in food & drinks waar hij doorgaans niets mee te maken heeft.
Ook Auping, Veilig Verkeer Nederland en Social Deal lanceren opvallend creatief werk.
Verder rapt Frans Bauer voor Uber Eats, wil TUI jetlags tegengaan en presenteert Defensie een nieuwe lichting 'Dienjaarders'.
Ook Team Alzheimer, Universiteiten van Nederland en stichting Onbekende Helden presenteren opvallend creatief werk.