Het biermerk komt met een verrassende boodschap: 'The best part of having a beer, isn't the beer'.
De topman van Heineken over de laatste trends op het Festival of Creativity en daarnaast de 22 Leeuwen die ‘zijn’ merk binnensleepte.
Wat betekent de 'uitzonderlijk goede score' voor Nederland in de wereldwijde reclameindustrie?
Adformatie houdt je op de hoogte van het laatste nieuws rond het Cannes Lions International Festival of Creativity 2024.
Daarnaast wint MediaMonks brons voor 'Kiki, the virtual human interpreter' van NHK.
Random Pic(k) Of The Day For A Week. Nils Adriaans vraagt vakgenoten wat hen inspireert. Ditmaal Elias Reinheimer van Havas Play.
Wat is Arno de Jong (Nederlandse Loterij), Yolanda van Die (ING), Leo Hensen (Odido) en Darre van Dijk (TBWA) opgevallen?
Er zijn woensdagavond negen Leeuwen voor Nederland uitgereikt.
Met AI-avatars kunnen merken efficiënter werken en kunnen influencers meer video's produceren, zo redeneert TikTok.