In deze zesde FT. Opinion bekijkt ons kritisch Gen Z-panel hoe ING en Zalando hun doelgroep probeert te bereiken.
Vijf experts geven antwoord.
Wat is Arno de Jong (Nederlandse Loterij), Yolanda van Die (ING), Leo Hensen (Odido) en Darre van Dijk (TBWA) opgevallen?
Hema, Volkswagen, Jumbo, Albert Heijn, Plus, Lidl, ING, KPN, Staatsloterij en Grolsch juichen voor Oranje.
CAMPAGNEPRAAT | De balkoncriticasters zijn positief gestemd over de eerste, grote campagne rond het EK Voetbal.
Onder meer bondscoach Ronald Koeman en influencer Soufiane Touzani werkten mee aan de door TBWA ontwikkelde campagne.
'Voor ieder begin' van ABN Amro lijkt opvallend veel op 'Voor elk nieuw begin' van ING uit 2019. ABN en de betrokken bureaus reageren.
De tongue in cheek-campagne (met serieuze boodschap) is ontwikkeld door Indie Amsterdam.
Het is veel moeilijker scoren voor voetballende vrouwen, stelt ING vast. Maar wat doet de bank daar verder aan?