Overslaan en naar de inhoud gaan

ING agendeert ongelijkheid voor vrouwen in het voetbal

Het is veel moeilijker scoren voor voetballende vrouwen, stelt ING vast. Maar wat doet de bank daar verder aan?
Gek doel symboliseert obstakels voor vrouwen
Gek doel symboliseert obstakels voor vrouwen
© ING
Gek doel symboliseert obstakels voor vrouwen
Gek doel symboliseert obstakels voor vrouwen
© ING

ING lanceert in aanloop naar het WK Vrouwenvoetbal 2023 de campagne ‘Doelen voor Gelijke Kansen’. De campagne beoogt ongelijkheden en uitdagingen in het Nederlandse meisjes- en vrouwenvoetbal te agenderen. De campagne, waarin ongewoon gevormde voetbaldoelen de hoofdrol spelen, is ontwikkeld door TBWA\NEBOKO in samenwerking met Coopr en Initiative. De gekke latten en doelpalen moeten natuurlijk laten zien dat meisjes en vrouwen harder moeten werken en met oneerlijke obstakels en barrières te maken krijgen. Onderstaande video maakt onderdeel uit van de campagne.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in