Overslaan en naar de inhoud gaan

Valentijnsboeket voor jezelf met sexspeeltje grote winnaar bij PR Lions Cannes

DoorDash strijdt tegen taboe op zelfbevrediging vrouwen met bijzondere valentijnsbloemen.
poster self love bouquet
poster self love bouquet

Hoe kun je jezelf promoten en onderscheiden als bezorgdienst? Het Amerikaanse bedrijf DoorDash deed dat met een eigen invulling van het vieren van de liefde.

related partner content for mobile comes here

DoorDash bezorgt naast maaltijden ook boeketten bloemen. Om dat onder de aandacht te brengen én een maatschappelijk stigma tegen te gaan kwam het samen met bureau GUT in Los Angeles met het ‘Self Love Bouquet’.

Vrouwen konden op Valentijnsdag een boeket naar zichzelf laten sturen met daarin 11 rode rozen en een zogeheten rose toy, een sexspeeltje dat via TikTok razend populair is geworden.

DoorDash en GUT wilden er de ‘zelfliefde’ mee vieren en een statement maken tegen het taboe op zelfbevrediging dat nog altijd leeft onder veel puriteinse Amerikanen.

Het leverde het bedrijf miljoenen impressies op in media en op de socials, en uiteindelijk ook de hoogste creatieve prijs voor pr-campagnes, een Grand Prix op het festival in Cannes.

 

Juryvoorzitter PR Lions Jury Jo-Ann Robertson, ceo global markets bij Ketchum VK, prees de campagne voor zijn timing op het juiste culturele moment, die ‘klanten iets liet voelen en tegelijkertijd ongelooflijke bedrijfsresultaten opleverde. De focus op het vieren en versterken van de zelfliefde van alleenstaande vrouwen was eenvoudig en dapper.'

Uiteindelijk werden er 52 PR Lions uitgereikt uit 1600 inzendingen: 8 goud, 17 zilver , 26 brons en een Grand Prix

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in