Overslaan en naar de inhoud gaan

Artis komt met campagne Artis Leeft en vernieuwde beeldtaal

Alle gezichten van Artis worden bij elkaar gebracht. Van het kleinste leven in Micropia tot de grenzenloze ruimte in het Planetarium.
Artis Leeft, verschillende uitingen
Artis Leeft, verschillende uitingen

Artis is een campagne gestart met als pay-off ‘Artis leeft’. Deze benadrukt de onderlinge verbondenheid tussen mens, dier, planten, microben en planeten.

related partner content for mobile comes here

Sinds de oprichting van Artis in 1838 is het enorm veranderd. Het begon als een plek waar wetenschap en verwondering over de natuur elkaar raakten, en is nu een plek waar je weer ontdekt hoe jij als mens onderdeel bent van de natuur. 

De nieuwe campagne vraagt dan ook: wat hebben jij, de kleine panda en een klaproos overeen? We leven allemaal op dezelfde plek, zijn allemaal afhankelijk van elkaar en zijn zo allemaal onlosmakelijk verbonden. Daarnaast zijn ze ook allemaal te vinden in Artis. 

In ‘Artis leeft’ worden alle gezichten van Artis bij elkaar gebracht. Van het kleinste leven in Micropia, het in de ogen aankijken van een Roodoogmaki-kikker in het Park tot de overweldigende ruimte in het Planetarium.

Emoties die vertolkt worden door Gerda Havertong (bekend van onder meer Sesamstraat) die haar stem leende aan de campagne.

De campagne is de eerste binnen de compleet vernieuwde beeldtaal, eveneens door Dawn/Springbok gemaakt. 

De campagne is overal te zien, van (D)OOH, print, sociale media tot en met de bioscoop.

Credits
Klant: Artis
Bureau: Dawn/Springbok

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in