Het onderzoek is uitgevoerd door Dentsu. De uitkomsten komen redelijk overeen met die van het Adformatie-kerstpanel.
Praten over de overgang zou beter passen bij een drogisterijketen, vindt een ruime meerderheid.
Ook Jumbo valt in de smaak. Aldi weet niet te overtuigen. Van de niet-supermarkten gooit Hema hoge ogen.
En van de 'Whamster' van Albert Heijn tot de 'kerstfixers' van Bol: bekijk ze hier allemaal.
CAMPAGNEPRAAT | De balkoncriticasters zijn te spreken over de kerstcommercial van Jumbo, maar ook Albert Heijn krijgt een pluim.
De marketingdirecteur over het ontstaan van de kerstcommercial ‘Whamster’.
Albert Heijn, Jumbo, Plus, Aldi en Lidl spelen zichzelf in de kerstkijker.
Deze certificering onderstreept de missie van Albert Heijn om ‘Samen beter eten bereikbaar te maken. Voor iedereen.'
De drie vernieuwingen moeten de app nuttiger maken voor de 4,5 miljoen maandelijkse gebruikers.