Overslaan en naar de inhoud gaan

Microsoft Softwear

In een poging het merk hipper te maken komt Microsoft met een kleding lijn genaamd Softwear. Deze kledinglijn is in samenwerking met de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In een poging het merk hipper te maken komt Microsoft met een kleding lijn genaamd . Deze kledinglijn is in samenwerking met de rapper Common tot stand gekomen.

related partner content for mobile comes here

Common en Microsoft hebben beiden iets met het jaartal 85. Het resultaat van de samenwerking reflecteert beiden merken op een bepaalde manier aldus Common en 1985 is daarin wel cruciaal. Dat is het jaar waarin Microsoft Windows lanceerde en Common bracht zijn eerste rap plaatjes uit. Daarmee is 1985 als uitgangspunt voor de collectie genomen.

De samenwerking is geïnitieerd door Crispin Porter + Bogusky's, maar heeft een leuke lijn shirt opgeleverd die afgelopen week in New York is .

De Softwear lijn is een geslaagde actie om Microsoft iets hipper en cooler te laten zijn/lijken. De lijn staat dicht bij de geschiedenis van het merk en gebruikt het nerdy imago op een positieve manier. Wat mij betreft een goede actie en vele malen beter dan de I'm a PC filmpjes, want daarbij werd teveel gekeken naar Apple.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in