
Vorige week berichtten we al over de Customer Media Awards, maar het belangrijkste melden we nu even apart.
Tijdens de uitreikingen is de 'legends cover' van Holland Herald, het inflight magazine van KLM uitgeroepen tot mooiste cover van 2008. De jury prees de constante hoge kwaliteit van de covers.
Vacatures
Creatieve Marketing Communicatie medewerker
Stichting Federatie Financieel PlannersCommunicatieadviseur – Buurtteam Zuidoost & Weesp-Driemond (40 uur)
B&ACommunicatieadviseur (28-38 uur)
CAOPTijdschrift voor Marketing-fotograaf Lars van den Brink is verantwoordelijk voor drie covers in 2008, waaronder de 'legends cover'.
Holland Herald wordt gemaakt door Mediapartners en staat onder art directie van Jacob Mulder.
Wij bij Tijdschrift voor Marketing/MolBlog zijn plaatsvervangend trots en feliciteren Lars dan ook.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee