Loyaal
Stel dat je als bedrijf loyale klanten wilt. Dan kun je twee dingen doen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
1. Je zorgt dat de kwaliteit van je diensten in orde is. En de service. En de prijs. Zo creëer je tevreden klanten waarmee je als vanzelf een lange termijn relatie opbouwt. Goede dienstverlening wordt zo beloond met loyaliteit.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
2. Je draait er niet omheen: die vermaledijde klant moet zich eerst maar eens een tijdje loyaal aan jouw bedrijf opstellen. (Zelfs als je die klant net met bv. de iPhone als lokkertje hebt losgeweekt van de concurrent.) En als die klant bewezen heeft loyaal aan jou te zijn, ja dan kan hij rekenen op een beloning.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSWelke theorie zou T-Mobile aanhangen?
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid