Overslaan en naar de inhoud gaan

Emerce, Sprout en Management Team in de etalage

De directie van VNU Media heeft vandaag bekendgemaakt, dat de titel Emerce in de verkoop staat. Sprout en ManagementTeam werden vorig jaar…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De directie van VNU Media heeft vandaag bekendgemaakt, dat de titel in de verkoop staat. en werden vorig jaar al te koop aangeboden. Voor beide titels werd destijds geen geschikte koper gevonden. Als reden wordt de aanstaande, economische recessie opgegeven. Emerce werd in het najaar van 2003 door de voorganger van VNU Media, VNU Business Publications, gekocht.

related partner content for mobile comes here

In een reactie tegenover licht Erik Hoekstra, CEO VNU Media, toe: "We concentreren op onze merken waar me een hele zware online propositie hebben, en dat geldt helaas niet voor deze drie titels." De printtitels bleken verder te sterk te leunen op print en events.

De focus verleggen van het print naar online, door het blad Emerce op te heffen, was geen optie. Erik Hoekstra:"Daarvoor is de website te klein voor ons."

"We gaan hier en daar wat dingen bij elkaar schuiven. Allemaal niet heel spannend. Een andere portfolioschikking, aldus Hoekstra".

Ruim drie weken geleden, de Telegraaf Media Groep (TMG) al aan af te willen van een deel van haar tijdschriftenportefeuille.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in