Overslaan en naar de inhoud gaan

Duvel in zee met WeBond

Muziekmarketingbureau WeBond is door Duvel Moortgat gevraagd om het merk Duvel te laden door middel van muziek.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

zal het komende jaar en in 2012 diverse on- en offline activaties ontwikkelen en inzetten via onder andere social media, concerten en evenementen. Duvel zoekt de koppeling met een jonger en breder publiek. Muziek als thema in zijn marketing en communicatie-uitingen brengt het merk dichter bij de gewenste doelgroep.

related partner content for mobile comes here

WeBond was eerder betrokken bij onder andere de Shell Muziekweken en de lancering van Guitar Hero ‘Warriors of Rock' van Activision.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in