
Wakker Dier heeft een verzameling dierenleedplaatjes gemaakt die consumenten kunnen sturen aan anderen die dat soort reclamevlees kopen.
Met een knipoog naar de spaaracties van supermarkten liet de organisatie zes kaarten maken onder het motto ‘dierenleedplaatjes, spaar ze NIET allemaal’. De kaarten zijn te vinden op de website van de organisatie.
Vacatures
Event Manager
Stichting Anne-BoCommunicatiemedewerker studentenwerving en -voorlichting
TU DelftClient Services Director - Media
ScheepensWakker Dier registreert sinds begin 2009 alle kiloknallers van de grootste tien supermarkten. Sinds vorig jaar was het aantal kiloknallers al gekelderd van 11 naar 7 per week. Het aantal diervriendelijke aanbiedingen en het diervriendelijke assortiment zijn afgelopen jaar met 73 procent toegenomen, aldus Wakker Dier. “Maar een kiloknallervrije week is in de 3 gemeten jaren nog niet voorgekomen.” (ANP)
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee