Presentatie Buitenreclameonderzoek in september
Het nieuwe Buitenreclameonderzoek - onder auspiciën van een JIC (Joint Industry Committee) - wordt op 8 september gepresenteerd.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
In het onderzoek hebben de BVA, het Platform Media Adviesbureaus (PMA) en het Platform Buitenreclame Exploitanten (PBE). Het onderzoek voldoet volgens de JIC Buitenreclame aan de internationale Esomar richtlijnen voor Out of Home Media Audience Measurement. Participerende exploitanten in PBE zijn CBS Outdoor , JCDecaux, Hillenaar, Interbest, Brouwer & Partners, Centercom (Bizon is hierin inmiddels geïntegreerd), MMD Media, OVMedia, VanPuffelen Reclame Buiten en Triple Media.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid