Overslaan en naar de inhoud gaan

Toyota zet social network in rond hybride auto

Geïnteresseerden in een hybride auto van Toyota kunnen lid worden van een heuse social networksite die rond het merk is ontwikkeld.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Geïnteresseerden in een hybride auto van Toyota kunnen lid worden van een heuse die rond het merk is ontwikkeld.

related partner content for mobile comes here

Toyota hoopt dat consumenten op de nieuwe ervaringen zullen delen. Op de site kunnen leden profielen inzien van andere leden, met elkaar communiceren, statistieken bijhouden over zichzelf en hun auto, en het profiel visueel invullen met behulp van grafische programma’s en video.

In de VS hebben 600.000 mensen een hybride Toyota. ‘Eigenaren zijn erg gepassioneerd over hun auto en vertellen graag waarom ze in een hybride auto willen rijden’, aldus Gregg Benkendorfer, landelijke manager mediastrategie en digitale marketing bij Toyota, tegen . ‘De nieuwe site ondersteunt die passie, door visuele diensten te bieden als grafische programma’s en video.’

Saatchi & Saatchi LA en Firstborn ontwikkelden de site.

Bron: Environmental Leader

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in