Overslaan en naar de inhoud gaan

Nissan integreert brand marketing en pr

Nissan heeft de in Tokio gevestigde vice president of global Communications Simon Sproule ook het takenpakket gegeven van de vice president…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De integratie van global brand marketing en pr, past bij het beleid van Nissan om de muren tussen marketing en stakeholder communicatie te slechten. Internet heeft de grenzen tussen marketing en pr vervaagd, maar de automotive branche heeft deze scheidslijn nog lange tijd in stand gehouden. In de Verenigde Staten stelde Kia met Ian Beavis al een geïntegreerde marketing en pr topman aan, maar Nissan is het eerste automotive bedrijf dat dit wereldwijd doet.

related partner content for mobile comes here

“Deze stap is een reactie op de ontwikkelingen, met name odie online,”? zegt Sproule. “ Hoe kun je een scheidslijn aanbrengen tussen onze activiteiten op YouTube, MySpace of Second Life en zeggen ‘dat is zeker geen pr, het is marketing’? Het is heel moeilijk om voor het ene of het andere te kiezen. Het is allemaal communicatie.”? (MediaPost Publications)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in