Overslaan en naar de inhoud gaan

Disney snapt 2.0

Gezien op Dutchcowboys Dit vind ik nou echt een heel goed voorbeeld van een goede 2.0 internetsite. De Disneysite met als primaire…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Gezien op
Dit vind ik nou echt een heel goed voorbeeld van een goede 2.0 internetsite. De met als primaire doelgroep kinderen, maakt optimaal gebruik van de grafische mogelijkheden van 2.0.

related partner content for mobile comes here

Ik vind het nog spannender hoe op Disney free content, marketing en businessmodellen samen komen. Op een hele subtiele manier kan de bezoeker zich bij Disney te goed doen aan free games en features maar zijn er ook mogelijkheden de mobiele telefoon, tegen betaling, vol te stoppen met de meest uiteenlopende Disneycontent. Ook video-on-demand is op deze site los gebarsten. Ten slotte navigeert de site heerlijk. Dit is toch veel leuker internetten dan die statische tabelsites?!

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in