Franse bestedingen groeien met 6,8 procent
De advertentiebestedingen in Frankrijk zijn in 2006 met 6,8 procent gestegen naar 12,67 miljard.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Dat blijkt uit berekeningen van TNS Media Intelligence. Er werd 5,4 miljard gespendeerd aan tv (+5.5%), 4,05 miljard aan print (+8.9%) en 3,1 aan radio (+6.6%).
Unilever bleef de topadverteerder op tv, ondanks dat het concern voor 16,7% minder besteedde. In totaal gaf Unilever 150,9 miljoen uit op tv. Nestlé, Danone en Procter & Gamble volgen.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Renault bleef nummer 1 bij de printadverteerders, gevolgd door Citroën. (Media&MarketingEurope).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid