Tevredenheid over betaaldiensten banken
Nederlandse consumenten en ondernemers zijn ondanks de verschuivingen in het Nederlandse bankenlandschap tevreden over de toegankelijkheid…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Dat concludeert het Maatschappelijk Overleg Betalingsverkeer (MOB) in de Bereikbaarheidsmonitor 2010. Consumenten geven, afhankelijk van de doelgroep, gemiddeld het cijfer 7,5 tot 8 voor de betaaldiensten en ondernemers een 7,1.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Geldautomaten zijn makkelijk te vinden en de openingstijden van banken in combinatie met de internetdiensten zorgen voor een goede bereikbaarheid. Ondernemers vinden wel dat de diensten voor het zogenoemde afstorten van contant geld moeten verbeteren.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSIn het MOB zitten aanbieders en gebruikers van het betalingsverkeer en het staat onder voorzitterschap van De Nederlandsche Bank.
Bron: ANP.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid