Online advertentiebestedingen stijgen
In de VS moet eMarketer zijn eerdere voorspelling over de online advertentiebestedingen voor de derde keer naar boven bijstellen. Online…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Vorig jaar voorspelde eMarketer nog 5,5 procent groei, in mei van dit jaar lag het percentage op 11 procent.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
En de komende jaren laten ook alleen maar groei zien volgens het Amerikaanse onderzoeksbureau. Volgend jaar met 10,5 procent, en in 2014 verwacht eMarketer een groei tot 40,5 miljard dollar.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSAls reden voor de groei -ondanks de recessie- noemen de analisten van eMarketer de relatief lage kosten in vergelijking tot andere media, plus het vermogen om alles te meten.
eMarketer-analist David Hallerman, “Misschien is het ironisch, maar de economische zorgen nopen marketeers tot meer online advertising.’
Bron: Adweek
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid