KPN test kwaliteit sociale netwerken
KPN komt met The Network Challenge (TNC), een 'battle’ waarin deelnemers laten zien hoe ver hun netwerk ze kan brengen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
KPN deed onderzoek naar sociale netwerken en daaruit bleek dat 20 pct van de ondervraagden via hun netwerk op social media een baan, nieuwe klanten, een huis of zelfs de liefde van hun leven hebben gevonden. 'Een optimaal online sociaal netwerk voldoet aan vier kernkwaliteiten die bijdragen aan dat succes, namelijk betrouwbaarheid, snelheid, bereik en capaciteit', aldus KPN.
Om de toegevoegde waarde van een topnetwerk te illustreren is KPN begonnen met The Network Challenge. Elk netwerk kan The Network Challenge winnen. KPN geeft 50 iPhones 4 weg.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Opdrachtgever: KPN
Verantwoordelijk bij klant: Yvonne Prins, Yvonne Boere, Mariëlle Krouwel, Stephen Hufton
Bureaus: Energize & Winkelman en Van Hessen
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid