Bavaria is Nima marketingbedrijf 2010


Andere genomineerden voor de Nima Awards 2010 waren Ditzo, Hema en Wehkamp.nl. Bavaria won vooral door de herpositionering die vorig jaar werd ingezet, maar ook de onconventionele marktbenadering werd geroemd. De Dutch Dress, die tijdens het WK voor de meest besproken marketingactie wereldwijd zorgde, was daarvan het beste voorbeeld.
De prijs voor beste Digitale Marketing ging naar Albert Heijn voor Appie, De marketingprijs voor Duurzaam Ondernemen werd gewonnen door Dance4life. Ook was er een prijs voor Klantgericht Ondernemen. Pepsico ging er mee vandoor. Pepsico won de award voor de actie waarbij Nederlanders konden meedenken over een nieuwe smaak chips.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe Nima Awards in het Miele Inspirience Center in Vianen De winnaars werden gekozen door de aanwezigen in Vianen. De finalisten werden in een eerder stadium gekozen op basis van uitgebreide casebeschrijvingen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid