Overslaan en naar de inhoud gaan

Bavaria is Nima marketingbedrijf 2010

Bavaria is gisteren uitgeroepen tot Nima marketingbedrijf 2010.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Andere genomineerden voor de Nima Awards 2010 waren Ditzo, Hema en . Bavaria won vooral door de herpositionering die vorig jaar werd ingezet, maar ook de onconventionele marktbenadering werd geroemd. De Dutch Dress, die tijdens het WK voor de meest besproken marketingactie wereldwijd zorgde, was daarvan het beste voorbeeld.

related partner content for mobile comes here

De prijs voor beste Digitale Marketing ging naar Albert Heijn voor , De marketingprijs voor Duurzaam Ondernemen werd gewonnen door Dance4life. Ook was er een prijs voor Klantgericht Ondernemen. Pepsico ging er mee vandoor. Pepsico won de award voor de actie waarbij Nederlanders konden meedenken over een nieuwe smaak chips.

De in het Miele Inspirience Center in Vianen De winnaars werden gekozen door de aanwezigen in Vianen. De finalisten werden in een eerder stadium gekozen op basis van uitgebreide casebeschrijvingen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in