Overslaan en naar de inhoud gaan

Kittyhawk krijgt status Iqnomy Certified Partner

Internetbureau Kittyhawk heeft als eerste organisatie wereldwijd de status van ‘Iqnomy Certified Partner’ verworven voor zijn visie op…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

kent deze status toe aan bedrijven die hun visie op Liquid Internet delen en deze integreren in hun advisering. Liquid Internet is de benaming voor de ontwikkeling waarbij het internet steeds verder doordringt in alle facetten van ons leven. Via onze broekzak, onze auto en ons huis zijn we constant omgeven door het internet.

related partner content for mobile comes here

Kittyhawk heeft met de nieuwe status directe toegang tot specifieke kennis en ondersteuning van Iqnomy. Remco van Buren, directeur van Kittyhawk: 'Het Certified Partnership stelt ons in staat om onze klanten met een brede en toekomstgerichte portfolio aan expertise te kunnen adviseren.'

Iqnomy is een Software as a Service (SaaS) platform dat bedrijven en organisaties 'in staat stelt iedere anonieme individuele bezoeker van een website direct en persoonlijk te benaderen'. De inhoud van een website past zich door middel van realtime multidimensional profiling, automatisch aan de kenmerken en eigenschappen van elke individuele bezoeker aan. Ook kunnen website-eigenaren 1-op-1 communiceren met hun bezoekers.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in