Allerhande.nl wint publieksprijs Customer Media
Allerhande.nl heeft woensdag de Publieksprijs Lancering Customer Medium van het Jaar 2010 gewonnen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De prijs werd uitgereikt tijdens het Nationale Customer Media Congres in de Philharmonie in Haarlem. Het platform Allerhande.nl (uitgever MediaPartners Group) is gekoppeld aan het maandblad Allerhande van Albert Heijn. Het platform werd begin dit jaar geïntroduceerd. Meer dan 200 bezoekers konden tijdens het congres hun voorkeur uitspreken.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Genomineerd waren naast Allerhande.nl, Werkbladmagazine.nl (UWV) en het magazine Raak van Arboned. De nominaties zijn tot stand gekomen door een internetstemming op www.lanceringvanhetjaar.nl.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid