Overslaan en naar de inhoud gaan

Nederlandse activiteiten stuwen resultaten RTL

Mede dankzij een sterke prestatie van de Nederlandse activiteiten was RTL Group succesvol in het derde kwartaal.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De operationele winst (ebita) groeide met 47 procent. De omzet steeg met bijna 9 procent tot 1,16 miljard euro. De operationele winst kwam uit op 133 miljoen euro. Volgens RTL is het belangrijke vierde kwartaal goed begonnen. Het bedrijf verwacht significant betere resultaten over heel 2010 dan een jaar eerder.

related partner content for mobile comes here

De -zenders in Nederland kunnen terugkijken op een zeer goede oktobermaand. De zenders wisten gecombineerd een publieksaandeel te krijgen in de leeftijdscategorie van 20 tot 49 jaar van 37,4 procent, het hoogste in dertien jaar. In september lag dit nog op 35,7 procent. RTL Nederland scoort onder meer met The Voice of Holland en Ik Hou Van Holland.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in