Overslaan en naar de inhoud gaan

Excellence award voor A Magazine van AkzoNobel

A Magazine van AkzoNobel heeft bij de Customer Media Awards 2010 gisteravond de Excellence award gewonnen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Voor de Excellence award kan niet worden ingezonden. De Smin hoofdjury reikt de prijs uit, A van AkzoNobel is volgens de jury onderscheidend in vorm en beeld. Het letterlijke oordeel in het juryrapport: ‘Het straalt kwaliteit uit en is eigentijds. De gebruikte beelden zijn indrukwekkend, spannend en inspirerend. Op basis van beeldkeuze en design is A vooruitstrevend. Door het benadrukken de makers de breedte van de wereld van AkzoNobel. Het gevoel voor beeld is uitmuntend. A inspireert. Visueel gezien is het een voorbeeld voor het vak. En wint hierdoor de Excellence Award.'

related partner content for mobile comes here

Andere winnaars zijn:
Categorie Business to business
Bruce - voor markee / Het Salon

Categorie Business to consumer
Tijdschrift Artis - voor Natura Artis Magistra / Van Lennep

Categorie Digitale Media
Multi-brand platform Yunomi - voor Unilever Benelux / Emakina
Allerhande online - voor Albert Heijn / MediaPartners, Studio Room en Fabrique

Categorie Crossmediaal concept van het jaar
Allerhande - voor Albert Heijn / MediaPartners, Studio Room en Fabrique

Categorie Eenmalige uiting
Geen winnaars.

Categorie Meest effectief
Spoor - voor NS / Hoogte 80 strategische media

Categorie Interne media
Helder - voor Interpolis/Achmea / Maters & Hermsen Bedrijfsjournalistiek
Heineken Horizon - voor Heineken International / MediaPartners Group

Meer uitslagen op .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in