Excellence award voor A Magazine van AkzoNobel


Voor de Excellence award kan niet worden ingezonden. De Smin hoofdjury reikt de prijs uit, A van AkzoNobel is volgens de jury onderscheidend in vorm en beeld. Het letterlijke oordeel in het juryrapport: ‘Het straalt kwaliteit uit en is eigentijds. De gebruikte beelden zijn indrukwekkend, spannend en inspirerend. Op basis van beeldkeuze en design is A vooruitstrevend. Door het magazine benadrukken de makers de breedte van de wereld van AkzoNobel. Het gevoel voor beeld is uitmuntend. A inspireert. Visueel gezien is het een voorbeeld voor het vak. En wint hierdoor de Excellence Award.'
Andere winnaars zijn:
Categorie Business to business
Bruce - voor markee / Het Salon
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
Categorie Business to consumer
Tijdschrift Artis - voor Natura Artis Magistra / Van Lennep
Categorie Digitale Media
Multi-brand platform Yunomi - voor Unilever Benelux / Emakina
Allerhande online - voor Albert Heijn / MediaPartners, Studio Room en Fabrique
Categorie Crossmediaal concept van het jaar
Allerhande - voor Albert Heijn / MediaPartners, Studio Room en Fabrique
Categorie Eenmalige uiting
Geen winnaars.
Categorie Meest effectief
Spoor - voor NS / Hoogte 80 strategische media
Categorie Interne media
Helder - voor Interpolis/Achmea / Maters & Hermsen Bedrijfsjournalistiek
Heineken Horizon - voor Heineken International / MediaPartners Group
Meer uitslagen op bestofcustomermedia.nl.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid